Zapałki z nadrukiem – z grafiką, logo, danymi firmy
27 czerwca 2018Eleganckie zapałki z nadrukiem na zamówienie
13 lipca 2018Masz firmę i zastanawiasz się: jak skutecznie, ale niedrogo wypromować swoją markę? Jakich narzędzi promocyjnych użyć, by twoje logo zapadło w pamięci potencjalnych klientów? W jaki sposób zatrzymać swoich obecnych partnerów biznesowych i stałych klientów? Jak możesz podnieść skuteczność kampanii reklamowych i promocyjnych? Mamy dla ciebie odpowiedź – postaw na zapałki z nadrukiem! Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
Najbardziej popularne firmowe gadżety reklamowe to oczywiście długopisy, smycze czy notesiki. Czy jednak w obecnych czasach są nadal tak skuteczne? Pomyśl: jak wiele informacji o swojej firmie umieścisz na niewielkim długopisie lub czy wręczając komuś smycz z logotypem twojej marki masz pewność, że to właśnie jej użyje do spięcia kluczy? Większe prawdopodobieństwo jest, że długopis, notes lub smycz trafi w ręce dziecka twojego klienta czy partnera biznesowego…
A gdybyś poszedł krok do przodu i zamiast tradycyjnych, popularnych gadżetów reklamowych postawił na przedmioty, które będą wykorzystywane tylko przez dorosłych, a ich użycie będzie wręcz zmuszało ich do popatrzenia na znajdujące się na nich logo czy adres internetowy twojej marki?
Dowiedz się więcej o zapałkach z nadrukiem jako narzędziu do promocji twojej firmy: https://zapalkiznadrukiem.pl/zapalki-reklamowe-jako-mocne-narzedzie-marketingowe/
Wybierając gadżety reklamowe dla swojej firmy chcesz osiągnąć konkretne cele. Zależy ci na tym, by logo lub nazwa twojej działalności, sklepu czy usług zapadła w pamięć twoich potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych. Im więcej informacji na temat swojej branży przekażesz na produkcie promocyjnym – tym większe masz szanse na to, że zyskasz klienta. Sam logotyp na gadżecie reklamowym czy adres twojej witryny nie wystarczy – szanse, że ktoś pofatyguje się i sprawdzi w Internecie napis, który ma na długopisie są znikome…
A teraz pomyśl: na zapałkach reklamowych masz możliwość zamieszczenia nie tylko logo i adresu www, ale również grafiki, informacji dodatkowych, hasła reklamowego czy dowolnego tekstu!
Możesz uzupełnić dowolnymi informacjami o swojej firmie nawet aż 3 miejsca – przód i tył opakowania oraz wewnętrzną części klapki! To daje ci ogromne możliwości: możesz z powodzeniem umieścić informacje o rodzaju działalności, swoje dane kontaktowe, slogan czy nawet cytat, który przykuje uwagę i zachęci do odwiedzenia twojej witryny.
Zobacz ofertę zapałek reklamowych: https://zapalkiznadrukiem.pl/produkty/
Dowiedz się więcej o producencie zapałek z nadrukiem – drukarni Garmond: https://zapalkiznadrukiem.pl/zapalki-reklamowe-producent/
Gadżet reklamowy ma przede wszystkim oddziaływać na odbiorców, przyciągać ich uwagę, skłonić do przyjrzenia się i zapoznania z marką. Idealny to taki, który jest jednocześnie prezentem symbolicznym (nie służącym do sprzedaży, podtrzymującym relację itd.) i funkcjonalnym (praktycznym, codziennego użytku). To właśnie dlatego personalizowane zapałki z nadrukiem uważane są za niezwykle silne narzędzie promocyjne.
Przeczytaj również
A dlaczego akurat zapałki z nadrukiem uznawane są za jedne z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych? Przede wszystkim dlatego, że to przedmioty:
Zamów zapałki reklamowe z dowolnym nadrukiem na opakowaniu: https://zapalkiznadrukiem.pl/zamow-zapalki/
Szanowny użytkowniku!
Chcielibyśmy dostarczać Ci coraz lepsze treści informacyjne, bardziej dopasowaną ofertę, dlatego potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Oczywiście dbamy o Twoją prywatność, Twoje dane są u nas całkowicie bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili.
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Kto będzie administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Drukarnia „Garmond” Krzysztof Kubara; Ul. Świętej Jadwigi 141; 42-200 Częstochowa; tel. 34 324 30 99; biuro@garmond.net oraz firma, z którą współpracujemy, a która dostosowuje treści informacyjne na naszej stronie do Twoich potrzeb oraz analizuje, bada, by polepszyć zawartość strony www. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdziesz w polityce prywatności.
O jakich danych mówimy?
Mowa o danych osobowych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszej strony internetowej, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
Komu możemy przekazać Twoje dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa odnośnie danych?
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. (link do polityki w nowym oknie)
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych przez podmioty trzecie będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Jeśli zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony internetowej, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i firmę z nami współpracującą, prowadzącą działania marketingowe, kliknij w przycisk: Przechodzę do serwisu. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, kontaktując się z administratorem danych osobowych.