Eleganckie zapałki z nadrukiem na zamówienie
13 lipca 2018Każdy właściciel firmy z pewnością zadaje sobie takie pytania. My znamy odpowiedź – poznaj najlepsze nośniki reklamy dla twojej marki. Badania rynku przeprowadzone przez PIAP wskazują, że aż prawie 71% właścicieli firm uważa gadżety reklamowe jako dobry i skuteczny nośnik reklamy. Ich sprzedaż wzrasta z roku na rok, a producenci stale poszerzają swoją ofertę, proponując coraz to nowe gadżety reklamowe.
Jakie gadżety firmowe lubią dostawać klienci? W co warto zainwestować, by skutecznie promować swoją markę? Czy są tanie, ale skuteczne gadżety reklamowe? Jakie cechy powinny mieć idealne prezenty dla klientów?
Upominki reklamowe to uniwersalne i ponadczasowe narzędzie marketingowe. Rozdawanie klientom prezentów, nawet tych symbolicznych, nie jest marnowaniem pieniędzy. Przeciwnie – to inwestycja i duży krok w stronę budowania wizerunku firmy jako silnej, lojalnej, solidnej marki. Co ważne – siła upominków reklamowych tkwi w tradycji, ponieważ obdarowywanie się nawzajem jest zakotwiczone w świadomości ludzkiej od zawsze. Otrzymanie prezentu zawsze wywołuje radość, jest miłe i wyzwala pozytywne uczucia.
W kontekście biznesowym ważne jest nie tylko wywołanie pozytywnych emocji u klienta, ale osiągnięcie szeregu innych celów. Wręczenie klientowi prezentu ma wzbudzić u niego poczucie wdzięczności i chęć odwzajemnienia miłego gestu (np. skorzystania z oferty, zrobienia zakupów, polecenia innym – rekomendację). Ponadto personalizowany gadżet reklamowy (z logo, w barwach firmy) zakotwicza w pamięci odbiorcy informacje o firmie – skutecznie zwiększa świadomość marki.
Za najlepsze gadżety reklamowe, które są użyteczne na co dzień, z których obdarowany klient będzie korzystał w różnych sytuacjach. Świetnym przykładem skutecznych prezentów reklamowych są zapałki z nadrukiem, które są niewielkie, przydatne, niezbędne.
Darmowe upominki dla klientów mają ogromną moc. Sprzyjają budowaniu relacji, równocześnie budując pozytywny wizerunek firmy. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ – w przeciwieństwie do działań marketingowych prowadzonych online – podarowanie prezentu stanowi namacalny dowód wdzięczności, lojalności czy zainteresowania.
Przeczytaj również o tym, dlaczego opłaca się zainwestować w zapałki z nadrukiem: https://zapalkiznadrukiem.pl/zapalki-z-logo-firmy-dlaczego-warto-je-miec/
Zapałki z nadrukiem jako upominki reklamowe to tani, ale bardzo skuteczny nośnik reklamy. Dostępne są szerokiej grupie odbiorców, można je wykorzystywać w kampaniach reklamowych lub rozdawać jako gratis wszystkim klientom. Mogą mieć dowolny nadruk – szczegółowe dane kontaktowe, ofertę lub po prostu być opatrzone logo marki.
Zapałki z nadrukiem jako prezent dla klienta to szereg korzyści dla twojej firmy:
Masz pytania? Potrzebujesz porady? Skontaktuj się z nami – pomożemy ci dobrać zapałki reklamowe, które będą idealnym gadżetem dla klientów twojej firmy.
Zadzwoń: 34 366 54 40
Napisz maila: bok@garmond.net
Odwiedź nas: ul. Świętej Jadwigi 141, Częstochowa
Skorzystaj z formularza kontaktowego: https://zapalkiznadrukiem.pl/kontakt/
Szanowny użytkowniku!
Chcielibyśmy dostarczać Ci coraz lepsze treści informacyjne, bardziej dopasowaną ofertę, dlatego potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Oczywiście dbamy o Twoją prywatność, Twoje dane są u nas całkowicie bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili.
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Kto będzie administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Drukarnia „Garmond” Krzysztof Kubara; Ul. Świętej Jadwigi 141; 42-200 Częstochowa; tel. 34 324 30 99; biuro@garmond.net oraz firma, z którą współpracujemy, a która dostosowuje treści informacyjne na naszej stronie do Twoich potrzeb oraz analizuje, bada, by polepszyć zawartość strony www. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdziesz w polityce prywatności.
O jakich danych mówimy?
Mowa o danych osobowych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszej strony internetowej, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
Komu możemy przekazać Twoje dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa odnośnie danych?
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. (link do polityki w nowym oknie)
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych przez podmioty trzecie będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Jeśli zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony internetowej, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i firmę z nami współpracującą, prowadzącą działania marketingowe, kliknij w przycisk: Przechodzę do serwisu. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, kontaktując się z administratorem danych osobowych.